Contacte Campus virtual Portal Transparència Publicacions Pares i fills ES
  • LA FUNDACIÓ
    • JORNADA D’INNOVACIÓ EN PSICOTERÀPIA
  • ASSISTÈNCIA PÚBLICA
    • SSM Sant Andreu
    • Hospital de Dia de Badalona
    • Hospital de Dia de Santa Coloma
    • ECID
    • CSMIJ Santa Coloma de Gramenet
  • CENTRE MÈDIC PSICOLÒGIC
  • DOCÈNCIA
    • Màster de Formació Permanent en Psicoteràpia Psicodinàmica en la Perinatalitat, la Infància i l’Adolescència
    • Màster de formació permanent en Psicoteràpia Psicoanalítica Contemporània
    • Màster de Formació Permanent
en Espiritualitat Transcultural
    • Màster de formació permanent en Teràpia Familiar
    • Màster en Psicologia General Sanitària
    • Títol d’Expert Universitari en Acompanyament Espiritual
    • Formació – AMBIT Multi-Team Training
    • Formació Continuada en Psicoteràpia
  • RECERCA
  • ACTUALITAT
  • CONTACTE
Product S'ha afegit a la cistella

Cistella

Slide
Curs 2025- 2027
Màster de Formació Permanent en Psicoteràpia Psicodinàmica en la Perinatalitat, la Infància i l'Adolescència

Títol propi de la Universitat Ramon Llull

En col·laboració amb: Facultat de Psicologia, Ciències de l'Educació i l'Esport Blanquerna - URL, Pere Claver Grup, Centre Educatiu i Terapèutic Carrilet, Fundació Eulàlia Torras de Beà i Fundació Orienta

Díptic informatiu
Slide
Curs 2025- 2027
Màster de Formació Permanent en Psicoteràpia Psicodinàmica en la Perinatalitat, la Infància i l'Adolescència
Títol propi de la Universitat Ramon Llull
En col·laboració amb: Facultat de Psicologia, Ciències de l'Educació i l'Esport Blanquerna - URL, Pere Claver Grup, Centre Educatiu i Terapèutic Carrilet, Fundació Eulàlia Torras de Beà i Fundació Orienta
Díptic informatiu
Presentació

Comprendre l’ésser humà i el seu entorn relacional, des de la perinatalitat fins a l’adolescència i des d’una perspectiva evolu­tiva i multidimensional, constitueix actualment una responsa­bilitat ineludible. L’evidència científica més recent permet apro­fundir en el desenvolupament de la persona des de les primeres etapes, integrant aspectes emocionals, relacionals i neurobiolò­gics dins un context familiar i social en canvi permanent.

Aquest màster sorgeix de la necessitat d’actualitzar el conei­xement en l’àmbit de les intervencions psicoterapèutiques en psicologia i psiquiatria, abastant la perinatalitat, la infància, l’adolescència i la família. Els seus fonaments es basen en una comprensió psicodinàmica contemporània de la persona, on s’integra la interdisciplinarietat de la pràctica clínica, la recerca en múltiples contextos assistencials, i els avenços en neurocièn­cia.

El professorat d’aquest màster representa un pilar fonamental en la formació dels nostres estudiants, combinant una sòlida trajectòria clínica amb una destacada tasca acadèmica i de recerca. Comptem amb professionals de la psicologia clínica i de la psiquiatria amb una àmplia i consolidada experiència en equips de salut mental en l’àmbit perinatal i infantojuvenil, que han perfeccionat l’aplicació i adaptació de models psico­terapèutics amb suport empíric, ajustant-se a la realitat de la pràctica clínica a la xarxa pública. A més, el nostre equip docent inclou reconeguts experts en recerca i docència, que aborden temes essencials com el treball terapèutic amb població d’alta complexitat, les conseqüències psicopatològiques de les expe­riències adverses a la infància i els avenços en neurodesenvolu­pament i neurociència. Aquest enfocament permet integrar les seves implicacions en la psicoteràpia, garantint així una forma­ció d’avantguarda basada en l’evidència.

L’objectiu del màster és formar una nova generació d’especia­listes amb recursos actualitzats i flexibles, capaços d’adaptar-se als diferents àmbits d’intervenció presents i futurs i, sobretot, de comprendre el patiment humà i els trastorns mentals des d’una perspectiva dimensional, evolutiva i relacional, juntament amb una avaluació sistemàtica dels resultats de la intervenció i una recerca basada en la pràctica clínica.

El màster té com a finalitat ajudar als estudiants a desenvolupar una visió integrada i profunda de la persona atesa i del seu entorn relacional, oferint una especialització sòlida i rigorosa en la inter­venció psicoterapèutica.

Durada
2 anys acadèmics

Calendari i horari
De setembre a juliol
1er curs: dilluns i dimecres
2on curs: dimarts i dijous
Horari: 17:00 h – 21:30 h

Preu: 4.950€ per curs acadèmic. A aquesta quantitat caldrà sumar-hi les 80 hores de supervisió individual o en grup petit (3 estudiants com a màxim).

Plaçes: 30
Idioma: Castellà
Modalitat: Híbrid (amb la possibilitat de fer el màster presencial o online).
Crèdits: 90 ECTS

Contactar
BECA FERNANDO ANGULO

Té com a fi finançar la matrícula del Màster de Formació Permanent en Psicoteràpia Psicodinàmica en la Perinatalitat, la Infància i l’Adolescència per als cursos acadèmics 2025-2026 i 2026-2027.

S’atorgarà al candidat/a que presenti el millor treball escrit que abordi un tema relacionat amb la psicoteràpia psicodinàmica des d’una perspectiva contemporània, integrant el model psicodinàmic i els avenços més recents en la recerca en aquest àmbit.

CONSULTA LES BASES

Durada
2 anys acadèmics

Calendari i horari
De setembre a juliol
1er curs: dilluns i dimecres
2on curs: dimarts i dijous
Horari: 17:00 h – 21:30 h

Preu: 4.950€ per curs acadèmic. A aquesta quantitat caldrà sumar-hi les 80 hores de supervisió individual o en grup petit (3 estudiants com a màxim).

Plaçes: 30
Idioma: Castellà
Modalitat: Híbrid (amb la possibilitat de fer el màster presencial o online).
Crèdits: 90 ECTS

Contacta
Presentació

Comprendre l’ésser humà i el seu entorn relacional, des de la perinatalitat fins a l’adolescència i des d’una perspectiva evolu­tiva i multidimensional, constitueix actualment una responsa­bilitat ineludible. L’evidència científica més recent permet apro­fundir en el desenvolupament de la persona des de les primeres etapes, integrant aspectes emocionals, relacionals i neurobiolò­gics dins un context familiar i social en canvi permanent.

Aquest màster sorgeix de la necessitat d’actualitzar el conei­xement en l’àmbit de les intervencions psicoterapèutiques en psicologia i psiquiatria, abastant la perinatalitat, la infància, l’adolescència i la família. Els seus fonaments es basen en una comprensió psicodinàmica contemporània de la persona, on s’integra la interdisciplinarietat de la pràctica clínica, la recerca en múltiples contextos assistencials, i els avenços en neurocièn­cia.

El professorat d’aquest màster representa un pilar fonamental en la formació dels nostres estudiants, combinant una sòlida trajectòria clínica amb una destacada tasca acadèmica i de recerca. Comptem amb professionals de la psicologia clínica i de la psiquiatria amb una àmplia i consolidada experiència en equips de salut mental en l’àmbit perinatal i infantojuvenil, que han perfeccionat l’aplicació i adaptació de models psico­terapèutics amb suport empíric, ajustant-se a la realitat de la pràctica clínica a la xarxa pública. A més, el nostre equip docent inclou reconeguts experts en recerca i docència, que aborden temes essencials com el treball terapèutic amb població d’alta complexitat, les conseqüències psicopatològiques de les expe­riències adverses a la infància i els avenços en neurodesenvolu­pament i neurociència. Aquest enfocament permet integrar les seves implicacions en la psicoteràpia, garantint així una forma­ció d’avantguarda basada en l’evidència.

L’objectiu del màster és formar una nova generació d’especia­listes amb recursos actualitzats i flexibles, capaços d’adaptar-se als diferents àmbits d’intervenció presents i futurs i, sobretot, de comprendre el patiment humà i els trastorns mentals des d’una perspectiva dimensional, evolutiva i relacional, juntament amb una avaluació sistemàtica dels resultats de la intervenció i una recerca basada en la pràctica clínica.

El màster té com a finalitat ajudar als estudiants a desenvolupar una visió integrada i profunda de la persona atesa i del seu entorn relacional, oferint una especialització sòlida i rigorosa en la inter­venció psicoterapèutica.

Per què estudiar aquest Màster?

La psicoteràpia psicodinàmica contemporània ha evolucionat significativament en les darreres dècades, incorporant avenços en neurociència, psicopatologia evolutiva i recerca. Aquest màster ofereix una formació especialitzada que permet comprendre en profunditat la complexitat del desenvolupament humà, des de la perinatalitat fins a l’adolescència, i proporciona eines teòriques i pràctiques essencials per a la intervenció psicoterapèutica. La proposta formativa combina una sòlida base teòrica amb les aplicacions clíniques més actuals, i ofereix una perspectiva integral sobre el procés de maternitat i paternitat en el context social contemporani, així com sobre el desenvolupament dels fills i filles.

El professorat d’aquest màster representa un pilar fonamental en la formació dels nostres estudiants, combinant una sòlida trajectòria clínica amb una destacada tasca acadèmica i de recerca. Comptem amb professionals de la psicologia clínica i de la psiquiatria amb una àmplia i consolidada experiència en equips de salut mental en l’àmbit perinatal i infantojuvenil, que han perfeccionat l’aplicació i adaptació de models psicoterapèutics amb suport empíric, ajustant-se a la realitat de la pràctica clínica a la xarxa pública. A més, el nostre equip docent inclou reconeguts experts en recerca i docència, que aborden temes essencials com el treball terapèutic amb població d’alta complexitat, les conseqüències psicopatològiques de les experiències adverses a la infància i els avenços en neurodesenvolupament i neurociència. Aquest enfocament permet integrar les seves implicacions en la psicoteràpia, garantint així una formació d’avantguarda basada en l’evidència.

En una època en què el benestar emocional i la salut mental prenen una rellevància sense precedents, comprendre aquests àmbits en profunditat és més necessari que mai. D’aquesta manera, l’alumnat tindrà l’oportunitat de desenvolupar les competències necessàries per fer front als desafiaments actuals de la intervenció clínica des d’una perspectiva integral, utilitzant els recursos més innovadors en el camp de la psicoteràpia psicodinàmica en els àmbits perinatal, infantil i juvenil.

Per què estudiar aquest Màster ?

La psicoteràpia psicodinàmica contemporània ha evolucionat significativament en les darreres dècades, incorporant avenços en neurociència, psicopatologia evolutiva i recerca. Aquest màster ofereix una formació especialitzada que permet comprendre en profunditat la complexitat del desenvolupament humà, des de la perinatalitat fins a l’adolescència, i proporciona eines teòriques i pràctiques essencials per a la intervenció psicoterapèutica. La proposta formativa combina una sòlida base teòrica amb les aplicacions clíniques més actuals, i ofereix una perspectiva integral sobre el procés de maternitat i paternitat en el context social contemporani, així com sobre el desenvolupament dels fills i filles.

El professorat d’aquest màster representa un pilar fonamental en la formació dels nostres estudiants, combinant una sòlida trajectòria clínica amb una destacada tasca acadèmica i de recerca. Comptem amb professionals de la psicologia clínica i de la psiquiatria amb una àmplia i consolidada experiència en equips de salut mental en l’àmbit perinatal i infantojuvenil, que han perfeccionat l’aplicació i adaptació de models psicoterapèutics amb suport empíric, ajustant-se a la realitat de la pràctica clínica a la xarxa pública. A més, el nostre equip docent inclou reconeguts experts en recerca i docència, que aborden temes essencials com el treball terapèutic amb població d’alta complexitat, les conseqüències psicopatològiques de les experiències adverses a la infància i els avenços en neurodesenvolupament i neurociència. Aquest enfocament permet integrar les seves implicacions en la psicoteràpia, garantint així una formació d’avantguarda basada en l’evidència.

En una època en què el benestar emocional i la salut mental prenen una rellevància sense precedents, comprendre aquests àmbits en profunditat és més necessari que mai. D’aquesta manera, l’alumnat tindrà l’oportunitat de desenvolupar les competències necessàries per fer front als desafiaments actuals de la intervenció clínica des d’una perspectiva integral, utilitzant els recursos més innovadors en el camp de la psicoteràpia psicodinàmica en els àmbits perinatal, infantil i juvenil.

Objectius

Aquest màster té com a objectius principals:

null

Oferir una formació especialitzada en la comprensió i l’abordatge de la salut mental perinatal, infantojuvenil i familiar des d’una perspectiva psicodinàmica contemporània.

null

Proporcionar eines teòriques i pràctiques per a la intervenció psicoterapèutica en diferents contextos clínics.

null

Fomentar el pensament crític i la capacitat d’anàlisi,  integrant coneixements provinents de la psicoteràpia, la neurociència i la recerca actual en salut mental.

null

Promoure una perspectiva biopsicosocial en l’avaluació i la intervenció psicoterapèutica en la perinatalitat, la infància i l’adolescència.

null

Integrar l’evidència científica i garantir la qualitat a la pràctica clínica, afavorint l’avaluació sistemàtica dels resultats de les intervencions psicoterapèutiques i la recerca en processos assistencials.

null

Impulsar la innovació en la recerca i el desenvolupament de nous models d’intervenció.

Objectius

Aquest màster té com a objectius principals:

null

Oferir una formació especialitzada en la comprensió i l’abordatge de la salut mental perinatal, infantojuvenil i familiar des d’una perspectiva psicodinàmica contemporània.

null

Proporcionar eines teòriques i pràctiques per a la intervenció psicoterapèutica en diferents contextos clínics.

null

Fomentar el pensament crític i la capacitat d’anàlisi,  integrant coneixements provinents de la psicoteràpia, la neurociència i la recerca actual en salut mental.

null

Promoure una perspectiva biopsicosocial en l’avaluació i la intervenció psicoterapèutica en la perinatalitat, la infància i l’adolescència.

null

Integrar l’evidència científica i garantir la qualitat a la pràctica clínica, afavorint l’avaluació sistemàtica dels resultats de les intervencions psicoterapèutiques i la recerca en processos assistencials.

null

Impulsar la innovació en la recerca i el desenvolupament de nous models d’intervenció.

A qui es dirigeix?
  • Aquest màster s’adreça a persones titulades en Psicologia o Medicina que vulguin especialitzar-se en psicoteràpia perinatal, infantojuvenil i familiar.
  • Aquest programa es pot cursar en modalitat presencial o en línia, facilitant així l’accés a estudiants de qualsevol ubicació.
Docents

Un equip docent de reconegut prestigi en l’àmbit de la psicoteràpia perinatal i infantojuvenil, que assegura un ensenyament fonamentat en l’evidència científica i en l’actualització contínua del coneixement.

Veure professorat
Veure professorat
  • Inés Aramburu. Doctora en Psicologia, Psicòloga Sanitària, Coordinadora CMP-Fundació Vidal i Barraquer.
  • Clara Aranda. Doctora en Psicologia, Psicòloga Clínica a Fundació Eulàlia Torras de Beà.
  • Eulàlia Arias. Doctora en Psicologia, Psicòloga Clínica i professora a FPCEE Blanquerna-URL.
  • Jordi Artigue. Doctor en Psicologia i Psicòleg Clínic a Fundació Vidal i Barraquer.
  • Joseba Atxotegui. Doctor en Medicina, Psiquiatre a Pere Claver Grup.
  • Erika Barba-Müller. Doctora en Neurociències, Psicòloga Sanitària a Pere Claver Grup.
  • Neus Barrantes Vidal. Doctora en Psicologia i Professora a la UAB.
  • Valentina Bruno. Psiquiatra Infantojuvenil a Fundació Vidal i Barraquer.
  • Lourdes Busquets. Psicòloga Sanitària a Centre Educatiu i Terapèutic Carrilet.
  • Cristina Carbó. Psicòloga Clínica a Fundació Eulàlia Torras de Beà.
  • Miguel Cárdenas. Doctor en Medicina, Psiquiatre a Fundació Orienta.
  • Sergi Corbella. Doctor en Psicologia, Psicòleg Sanitari i professor a FPCEE Blanquerna-URL.
  • Marcel Cortada. Doctor en Psicologia, Psicòleg Clínic.
  • Imke Dachs. Psicòloga Clínica a Fundació Vidal i Barraquer.
  • Mark Dangerfield. Doctor en Psicologia, Psicòleg Clínic i Director de l’Institut Universitari de Salut Mental Vidal i Barraquer-URL.
  • Lourdes Fañanás. Doctora en Biologia, professora a la UB.
  • Joana Fernández. Psicòloga Clínica a Fundació Eulàlia Torras de Beà.
  • Laia Ferrer. Doctora en Psicologia, Psicòloga Clínica i Coordinadora de l’Equip Guia a Fundació Vidal i Barraquer.
  • Elisabeth Gil. Psicòloga Sanitària a Fundació Eulàlia Torras de Beà.
  • Marta Golanó. Doctora en Psicologia, Psicòloga Clínica i professora a l’Institut Universitari de Salut Mental Vidal i Barraquer – Universitat Ramon Llull.
  • Margarita Ibáñez. Doctora en Psicologia i Psicòloga Clínica. Ex-membre de la Unitat Funcional d’Atenció al Menor de l’Hospital Sant Joant De Déu.
  • Fernando Lacasa. Doctor en Psicologia i Psicòleg Clínic, ex Cap d’Atenció Comunitària de Salut Mental HJSD.
  • Lia Litvan. Psiquiatra a Pere Claver Grup.
  • Francesc Martínez. Doctor en Psicologia, Psiquiatre a Pere Claver Grup.
  • Lluís Mauri. Psiquiatre a Pere Claver Grup.
  • Josep Mercadal. Doctor en Psicologia i Psicòleg Sanitari a Fundació Vidal i Barraquer.
  • Marina Mestres. Psicòloga Sanitària a Centre Educatiu i Terapèutic Carrilet.
  • Vinyet Mirabent. Psicòloga Clínica a Fundació Vidal i Barraquer.
  • Júlia Miralbell. Doctora en Psicologia, Psicòloga Sanitària a Centre Educatiu i Terapèutic Carrilet i Professora a la UB.
  • Marcia Olhaberry. Doctora en Psicologia i Professora a la Universidad Pontificia Católica de Chile.
  • Anna Oriol. Treballadora Social i Coordinadora ECID a Fundació Vidal i Barraquer.
  • Noemí Pereda. Doctora en Psicologia i professora a la UB.
  • Ariadna Pérez-Domingo. Doctora en Psicologia, Psicòloga Sanitària a Pere Claver Grup.
  • Stefano Petrella. Llicenciat en Medicina, Neuropediatre a la Fundació Eulàlia Torras de Beà.
  • Elena Picanyol. Psicòloga Sanitària al CDIAP Eixample de la Fundació Catalana Síndrome de Down.
  • Teresa Ribalta. Psicòloga Clínica i Directora General a Fundació Orienta.
  • Paola Rossi. Doctora en Medicina i Psiquiatra a Pere Claver Grup.
  • Trinidad Sánchez. Treballadora Social a Fundació Orienta.
  • Nerea San Martín. Psicòloga Sanitària i investigadora a l’Institut de Biomedicina de la UB.
  • Sunsi Segú. Treballadora Social i Directora Assistencial a Fundació Eulàlia Torras de Beà.
  • Brenda Tarragona. Doctora en Psicologia, Psicòloga Sanitària i Directora Assistencial a Fundació Orienta.
  • Jorge Tió. Psicòleg Clínic a Pere Claver Grup.
  • Jorge Luis Tizón. Doctor en Medicina, Psiquiatre i professor a l’Institut Universitari de Salut Mental Vidal i Barraquer-URL.
  • Núria Tur. Psiquiatra, Responsable Clínic de la Unitat d’Infància i Adolescència, Hospital Clínic San Carlos, Madrid.
  • Tali Vaimberg. Psiquiatra a Centre Educatiu i Terapèutic Carrilet.
  • Claudia Vásquez. Doctora en Psicologia, Psicòloga Sanitària a Pere Claver Grup.
  • Anna Vilaregut. Doctora en Psicologia, Psicòloga Sanitària i professora a FPCEE Blanquerna-URL.
  • Berna Villarreal. Treballadora Social i Directora de l’Institut Docent de Pere Claver Grup.
Informació
Matrícula
Requisits d'admissió
Facilitats de pagament
Pràctiques i supervisions
Coordinació acadèmica
Matrícula

Les persones interessades a cursar el màster o obtenir més informació poden contactar amb la Secretaria Acadèmica de l’Institut Universitari de Salut Mental Vidal i Barraquer – Universitat Ramon Llull, enviant un correu electrònic a docencia@fvb.cat. Per poder tenir accés a fer la matrícula al màster, hauran de sol·licitar una entrevista amb la directora del màster i presentar el seu currículum vitae. Aquesta entrevista es pot fer de manera presencial o en modalitat online.

Un cop confirmada l’admissió, és requisit indispensable presentar el full de sol·licitud d’admissió juntament amb la documentació requerida. Així mateix, l’import de la matrícula s’haurà d’abonar dins el termini establert.

Requisits d'admissió
Documentació obligatòria

  • Títol universitari oficial de grau en Psicologia o Medicina de l’Espai Europeu d’Educació Superior (EEES) o títol estranger equivalent que permeti accedir a un postgrau universitari al país d’expedició del títol. En cas que la persona sol·licitant no hagi finalitzat encara els seus estudis en el moment de presentar la sol·licitud, se li demanarà que signi una declaració en què acrediti que els haurà finalitzat abans de l’inici del màster universitari.
  • Curriculum Vitae.
  • Document Nacional d’Identitat o Passaport.
Facilitats de pagament

L’import total del màster es podrà finançar en tres pagaments sense interessos. Per a més informació contacteu amb: docencia@fvb.cat

Pràctiques i supervisions

Formen part del total de crèdits del Màster 120 hores de supervisions de processos psicoterapèutics que cada estudiant pot realitzar en diferents espais o centres assistencials. Aquestes supervisions es duran a terme de la següent forma:

  • 1r curs: 20 hores de supervisió grupal.
  • 2n curs: 20 hores de supervisió grupal
  • 1r/2n curs: 80 hores de supervisió individual o de grup petit.

Les 80 hores de supervisió individuals no estan incloses en el preu total del Màster.

Coordinació acadèmica
Direcció general:
Dr. Mark Dangerfield (Director del Institut Universitari de Salut Mental Vidal i Barraquer – URL)

Direcció del Máster:
Dra. Marta Golanó (Institut Universitari de Salut Mental Vidal i Barraquer – URL)

Sotsdirecció del Máster:
Dra. Eulàlia Arias (Facultat de Psicologia, Ciències de l’Educació i l’Esport Blanquerna) i Sr. Jorge Tió (Pere Claver Grup)

A qui es dirigeix?
  • Aquest màster s’adreça a persones titulades en Psicologia o Medicina que vulguin especialitzar-se en psicoteràpia perinatal, infantojuvenil i familiar.
  • Aquest programa es pot cursar en modalitat presencial o en línia, facilitant així l’accés a estudiants de qualsevol ubicació.
Docents

Un equip docent de reconegut prestigi en l’àmbit de la psicoteràpia perinatal i infantojuvenil, que assegura un ensenyament fonamentat en l’evidència científica i en l’actualització contínua del coneixement.

Veure professorat
Veure professorat
  • Inés Aramburu. Doctora en Psicologia, Psicòloga Sanitària, Coordinadora CMP-Fundació Vidal i Barraquer.
  • Clara Aranda. Doctora en Psicologia, Psicòloga Clínica a Fundació Eulàlia Torras de Beà.
  • Eulàlia Arias. Doctora en Psicologia, Psicòloga Sanitària i professora a FPCEE Blanquerna-URL.
  • Jordi Artigue. Doctor en Psicologia i Psicòleg Clínic a Fundació Vidal i Barraquer.
  • Joseba Atxotegui. Doctor en Medicina, Psiquiatra a Pere Claver Grup.
  • Erika Barba-Müller. Doctora en Neurociències, Psicòloga Sanitària a Pere Claver Grup.
  • Neus Barrantes Vidal. Doctora en Psicologia i professora a la UAB.
  • Valentina Bruno. Psiquiatra Infantojuvenil a Fundació Vidal i Barraquer.
  • Lourdes Busquets. Psicòloga Sanitària a Centre Educatiu i Terapèutic Carrilet.
  • Cristina Carbó. Psicòloga Clínica a Fundació Eulàlia Torras de Beà.
  • Miguel Cárdenas. Doctor en Medicina, Psiquiatra a Fundació Orienta.
  • Sergi Corbella. Doctor en Psicologia, Psicòleg Sanitari i professor a FPCEE Blanquerna-URL.
  • Marcel Cortada. Doctor en Psicologia, Psicòleg Clínic.
  • Imke Dachs. Psicòloga Clínica a Fundació Vidal i Barraquer.
  • Mark Dangerfield. Doctor en Psicologia, Psicòleg Clínic i Director de l’Institut Universitari de Salut Mental Vidal i Barraquer-URL.
  • Lourdes Fañanás. Doctora en Biologia, professora a la UB.
  • Joana Fernández. Psicòloga Clínica a Fundació Eulàlia Torras de Beà.
  • Laia Ferrer. Doctora en Psicologia, Psicòloga Clínica i Coordinadora de l’Equip Guia a Fundació Vidal i Barraquer.
  • Elisabeth Gil. Psicòloga Sanitària a Fundació Eulàlia Torras de Beà.
  • Marta Golanó. Doctora en Psicologia, Psicòloga Clínica i professora a l’Institut Universitari de Salut Mental Vidal i Barraquer – Universitat Ramon Llull.
  • Margarita Ibáñez. Doctora en Psicologia i Psicòloga Clínica. Ex-membre de la Unitat Funcional d’Atenció al Menor (UFAM) de l’HSJD.
  • Fernando Lacasa. Doctor en Psicologia i Psicòleg Clínic, ex Cap d’Atenció Comunitària de Salut Mental HJSD.
  • Lia Litvan. Psiquiatra a Pere Claver Grup.
  • Francesc Martínez. Doctor en Psicologia, Psiquiatra a Pere Claver Grup.
  • Lluís Mauri. Psiquiatra a Pere Claver Grup.
  • Josep Mercadal. Doctor en Psicologia i Psicòleg Sanitari a Fundació Vidal i Barraquer.
  • Marina Mestres. Psicòloga Sanitària a Centre Educatiu i Terapèutic Carrilet.
  • Vinyet Mirabent. Psicòloga Clínica a Fundació Vidal i Barraquer.
  • Júlia Miralbell. Doctora en Psicologia, Psicòloga Sanitària a Centre Educatiu i Terapèutic Carrilet i professora a la UB.
  • Marcia Olhaberry. Doctora en Psicologia i professora a la Universidad Pontificia Católica de Chile.
  • Anna Oriol. Treballadora Social i Coordinadora ECID a Fundació Vidal i Barraquer.
  • Noemí Pereda. Doctora en Psicologia i professora a la UB.
  • Ariadna Pérez-Domingo. Doctora en Psicologia, Psicòloga Sanitària a Pere Claver Grup.
  • Stefano Petrella. Llicenciat en Medicina, Neuropediatre a la Fundació Eulàlia Torras de Beà.
  • Elena Picanyol. Psicòloga Sanitària al CDIAP Eixample de la Fundació Catalana de Síndrome de Down.
  • Teresa Ribalta. Psicòloga Clínica i Directora General a Fundació Orienta.
  • Paola Rossi. Doctora en Medicina i Psiquiatra a Pere Claver Grup.
  • Trinidad Sánchez. Treballadora Social a Fundació Orienta.
  • Nerea San Martín. Psicòloga Sanitària i investigadora a l’Institut de Biomedicina de la UB.
  • Sunsi Segú. Treballadora Social i Directora Assistencial a Fundació Eulàlia Torras de Beà.
  • Brenda Tarragona. Doctora en Psicologia, Psicòloga Sanitària i Directora Assistencial a Fundació Orienta.
  • Jorge Tió. Psicòleg Clínic a Pere Claver Grup.
  • Jorge Luis Tizón. Doctor en Medicina, Psiquiatra i professor a l’Institut Universitari de Salut Mental Vidal i Barraquer-URL.
  • Núria Tur. Psiquiatra, Responsable Clínic de la Unitat d’Infància i Adolescència, Hospital Clínic San Carlos, Madrid.
  • Tali Vaimberg. Psiquiatra a Centre Educatiu i Terapèutic Carrilet.
  • Claudia Vásquez. Doctora en Psicologia, Psicòloga Sanitària a Pere Claver Grup.
  • Anna Vilaregut. Doctora en Psicologia, Psicòloga Sanitària i professora a FPCEE Blanquerna-URL.
  • Berna Villarreal. Treballadora Social i Directora de l’Institut Docent de Pere Claver Grup.
Informació
Matrícula
Requisits d'admissió
Facilitats de pagament
Pràctiques i supervisions
Coordinació acadèmica
Matrícula

Les persones interessades a cursar el màster o obtenir més informació poden contactar amb la Secretaria Acadèmica de l’Institut Universitari de Salut Mental Vidal i Barraquer – Universitat Ramon Llull, enviant un correu electrònic a docencia@fvb.cat. Per poder tenir accés a fer la matrícula al màster, hauran de sol·licitar una entrevista amb la directora del màster i presentar el seu currículum vitae. Aquesta entrevista es pot fer de manera presencial o en modalitat online.

Un cop confirmada l’admissió, és requisit indispensable presentar el full de sol·licitud d’admissió juntament amb la documentació requerida. Així mateix, l’import de la matrícula s’haurà d’abonar dins el termini establert.

Requisits d'admissió
Documentació obligatòria

  • Títol universitari oficial de grau en Psicologia o Medicina de l’Espai Europeu d’Educació Superior (EEES) o títol estranger equivalent que permeti accedir a un postgrau universitari al país d’expedició del títol. En cas que la persona sol·licitant no hagi finalitzat encara els seus estudis en el moment de presentar la sol·licitud, se li demanarà que signi una declaració en què acrediti que els haurà finalitzat abans de l’inici del màster universitari.
  • Curriculum Vitae.
  • Document Nacional d’Identitat o Passaport.
Facilitats de pagament

L’import total del màster es podrà finançar en tres pagaments sense interessos. Per a més informació contacteu amb: docencia@fvb.cat

Pràctiques i supervisions

Formen part del total de crèdits del Màster 120 hores de supervisions de processos psicoterapèutics que cada estudiant pot realitzar en diferents espais o centres assistencials. Aquestes supervisions es duran a terme de la següent forma:

  • 1r curs: 20 hores de supervisió grupal.
  • 2n curs: 20 hores de supervisió grupal.
  • 1r i 2n curs: 80 hores de supervisió individual o de grup petit.

Les 80 hores de supervisió individuals no estan incloses en el preu total del Màster.

Coordinació acadèmica
Direcció general:
Dr. Mark Dangerfield (Director del Institut Universitari de Salut Mental Vidal i Barraquer – URL)

Direcció del Máster:
Dra. Marta Golanó (Institut Universitari de Salut Mental Vidal i Barraquer – URL)

Sotsdirecció del Máster:
Dra. Eulàlia Arias (Facultat de Psicologia, Ciències de l’Educació i l’Esport Blanquerna) i Sr. Jorge Tió (Pere Claver Grup)

Informa’t dels nostres serveis de dilluns a divendres de 15:30h. a 21:00h | Tel. +34 670 26 32 84  | 934 340 001 o escriu-nos a docencia@fvb.cat

Informa’t dels nostres serveis de dilluns a divendres de 15:30h. a 21:00h | Tel. +34 670 26 32 84  | 934 340 001 o escriu-nos a docencia@fvb.cat

Fundació Vidal i Barraquer

Som una institució creada l’any 1964 i dedicada a l’àmbit de la Salut i específicament al de la Salut Mental. Integrem l’assistència, la docència i la recerca en la salut mental, amb una mirada psicològica, social, biològica i espiritual.

Transparència


Canal Ètic

Política de Cookies

Nota legal

Contacte
C/Fernando de Pessoa 47, Planta 3 08030 Barcelona
935 151 151
C/ Sant Gervasi de Cassoles, 88-90 08022 Barcelona
934 189 988
Xarxes socials
Twitter
LinkedIn
YouTube

UTILITZEM COOKIES PRÒPIES I DE TERCERS PER MILLORAR ELS NOSTRES SERVEIS I LA SEVA EXPERIÈNCIA. SI CONTÍNUA NAVEGANT, CONSIDEREM QUE ACCEPTA AQUEST ÚS.
Acceptar MÉS INFORMACIÓ
Privacy & Cookies Policy

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Sempre activat
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Non-necessary
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
DESA I ACCEPTA